Четвер, 28.05.2020, 18:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Волицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Запрошуємо!
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Математика

 

II частина.

Всі контрольні за цим посиланням:                      

/matemat/kontrolni_roboti_z_matematiki-pidsumkovi.doc

 або 9,5,6 класи нижче на сторінці

Примітка.  Контрольні  оформляти на листках в клітинку із підписом:

Контрольна робота

З математики (алгебри , геометрії)

за 2019 – 2020 навчальний рік

учня(учениці ----------класу

Волицької ЗОШ І –ІІІ ступенів

Прізвище, ім’я учня в родовому відмінку

 

9 клас(Алгебра)

Контрольна робота

                                       Повторення і систематизація навчального матер

                                                                                  

І-ІІ рівень

        У завданнях 1-6 виберіть правильну відповідь.

  1. Укажіть область визначення функції .

а) (−;3);    б) (−;3];        в) (3; +);     г) [3; +)

Оцініть периметр P правильного трикутника зі стороною a см, якщо 1,4 < a <1,6.

а) 2,8 < P < 3,2;     б) 4,2 < P < 4,8;      в) 5,6 < P < 6,4;       г) 0,2 < P < 3.

У коробці лежать 20 фломастерів, з яких 2 фломастери червоні. Визначте ймовірність того, що

             навмання взятий фломастер буде червоним.

             а) ;     б) ;    в) ;    г) .

Розв’яжіть нерівність .

а) (−1;3);        б) (−; −1][3; +);     в) [−3; −1];     г) [−3;1]

Знайдіть суму перших десяти членів арифметичної прогресії , якщо , .

а) 16;     б) 160;       в) 80;      г) 200.

Знайдіть знаменник геометричної прогресії , якщо , .

а) ;    б) ;    в) ;    г) .

ІІІ рівень


Розв’яжіть систему нерівностей:

     

           

8.  Знайти сторони прямокутника:

 

1) периметр якого дорівнює 26 см, а площа становить 42 см2;

 2) периметр якого дорівнює 30 см, а площа становить 56 см2.


 

9 клас(Геометрія)

Контрольна робота

                                       Повторення і систематизація навчального матеріалу


 

  1. Точка С – середина відрізка АВ. Знайдіть координати точки С, якщо
                                                     

  2. Дві сторони трикутника дорівнюють 6 дм і 8 дм, а кут між ними – 60о. Знайдіть невідому сторону трикутника.
                                                     

  3. У ∆АВС знайдіть міру кута В, якщо
                                                         

  4.Знайдіть довжину вектора якщо .
                                                       

5.Знайдіть площу паралелограма, у якого сторони дорівнюють 8см і 10см, а тупий кут між ними 150о.

                                                   

 

    1. Знайдіть модуль вектора якщо .
                                             


 

    1. При якому значенні вектори та перпендикулярні?
                                                           

    2. Знайдіть на осі абсцис точку, рівновіддалену від точок

    3. Знайдіть радіус кола, вписаного в трикутник зі сторонами 10см, 17см і 21см.

    4. Сторони трикутника дорівнюють 3см і 5см, а кут між ними 120о. Знайдіть площу подібного йому трикутника, периметр якого дорівнює 30см

 

 

5 клас

Контрольна робота

Повторення і систематизація навчального матеріалу

Варіант 1

1°. Обчисліть: 201 – (176,4 : 16,8 + 9,68) · 2,5.

2°. Площа поля дорівнює 260 га. Горохом засіяли 35 % усієї площі поля, а решту поля — люцерною. Якою є площа ділянки, засіяної люцерною?

3°. Розв'яжіть рівняння 6,7у + 13 + 3,1у = 86,5.

4.  Обчисліть значення виразу 13,8 – а : b, якщо а = 0,702; b = 0,065. 

5.  Катер плив 3,5 години течією річки, а потім 0,8 години — озером. Знайдіть шлях, який подолав катер за весь час руху, якщо швидкість катера в стоячій воді 16,5 км/год, а швидкість течії річки 2,1 км/год.

6*. Розгорнутий кут ВОЕ поділений променем ОТ на кути ВОТ і TOE. Знайдіть градусні міри цих кутів, якщо кут ВОТ на 40 більший, ніж кут TOE. Виконайте креслення. 



 

6клас

Контрольна робота

Узагальнення і систематизація знань учнів 

Початковий і середній рівні (6балів)

Варіант 1

  1. На 5 і на 10 одночасно ділиться число:

а) 5                       б) 230                      в) 1005     г) 2008

2. Виконати ділення: 12 :

а)         б)       в) г)

3. Розкрити дужки 3(4х – 2):

а) 12х - 2           б) 4х - 2      в) 6- 12х г)12х - 6

4. Розв’язати рівняння: =

а) б)       в) г)

5. Знайти число, якщо його становить 20

а)   б)         в) г)

6. Записати у вигляді десяткового дробу

а) 0,4   б) 0,2   в) 2,5    г) 0,25

7. Обчислити:

а) – 1                             б) 0                                  в) 2                 г) – 2

8. Спростити вираз: 4а – 3в – а + в

а) 1 – а +в                    б) 4 – 3                             в) 3а – 2в       г) 1

9. Розв’язати рівняння: 5х = 22 – 6х

а) 22                             б) – 2                                 в) 2                 г) 0,5

10. Знайти 75% від числа 32

а)                             б)                                 в) 24                г) 40

11. Виконати додавання: - 17 + 3

а) - 20                           б) 20                                    в) - 14               г) 14

12. Знайти коефіцієнт виразу – 12,3 х ∙ 10

а) – 123                  б) х                                           в) 123     г) – 12,3

Достатній рівень (3 бали)

13. Розв’яжіть рівняння: 8(5 – 3х) = 6( 2 – 4х) + 7

14. Розв’язати задачу:

В автопарку було 120 легкових автомобілів. Вантажні автомобілі становили 65% від кількості легкових і від кількості автобусів. Скільки вантажівок і скільки автобусів було в автопарку?

Високий рівень (3 бали)

15. Розв’язати задачу.

На одній ділянці було в 3 рази більше саджанців ніж на другій. Коли з першої ділянки увезли 30 саджанців, а на другій посадили ще 10 саджанців, то на обох ділянках саджанців стало порівну. Скільки саджанців було на кожній ділянці?



 



 

 

 

 

Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz